Kim'den HaberlerSektörden Haberler

LONPOS Zeka Küreleri

Beşikten mezara her yaş ve zeka grubunun rahatlıkla oynayabileceği basitten zora doğru kendini geliştirebileceği bireysel veya grup etkinliklerinde kullanılabilecek harika bir zeka oyunu.

lonpos 101

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

PEDAGOJİK FAYDALARI

İNSANLARIN ZİHİNSEL POTANSİYELİNİ AÇIĞA ÇIKARTMAYA YARDIMCI OLUR. ZEKA GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAR. AZİM VE SABIR GİDİ DEĞERLERİN KAZANILMASINDA ETKİNDİR.

PEDAGOJİK OLARAK BU OYUNCAKLARLA MEŞGUL OLAN ÇOCUKLARIN AŞAĞIDAKİ BECERİLERİNDE YÜKSELME GÖRÜLÜR:

GÜÇLENEN BECERİLER

DİKKAT & KONSANTRASYON & ODAKLANMA

ALGILAMA

ŞEKİLUZAY KONUMU ALGISI

ŞEKİLZEMİN ALGISI

HARAKET ZAMAN ETÜDÜ

ELGÖZ KOORDİNASYONU

MUHAKEME & MUKAYESE

GÜÇLENEN BECERİLER

ANALİTİK DÜŞÜNME & AKIL YÜRÜTME

SOYUT DÜŞÜNME

PROBLEM ÇÖZME

SINIFLAMA & SIRALAMA

TÜME VARIM & TÜMDEN GELİM

BENZERLİK GÖRME & FARKLILIK AYIRMA

PARÇABÜTÜN İLİŞKİLERİNİ KURMA

GÜÇLENEN BECERİLER

BÜTÜNLEŞTİRME & EŞLEŞTİRME & TAMAMLAMA & ARDIŞIKLIK

MERAK & KEŞİF

MUCİTLİK & ÜRETKENLİK & YARATICLIK

HEDEFE ODAKLANMA

BAĞIMSIZ İŞ YAPABİLME

İNCE MOTOR HAREKETLERDE PRATİKLİK

KULLANIM ALANLARI

Bilim Sanat Merkezlerinde.

Hastane Ve Kliniklerde

Rehberlik Araştırma Merkezlerinde

Danışmanlık Merkezlerinde

Okullarda, Etüt Merkezlerinde

Bilgi Evlerin Ve Kültür Merkezlerinde

Kıraathanelerde, Sivil Toplum Kuruluşlarında

Tüm Eğitim Kurumlarında

KULLANIM ALANLARI

Üstün yetenekli ve potansiyelli öğrenciler başta olmak üzere yetişkin ve yaşlılarda zihnin dinamik kalması için kullanılabilir.

Kurumlarda oyun odaları oluşturulabilir.

Oyuncak kütüphaneleri oluşturulabilir.

“Zeka oyunları kulüpleri” oluşturulabilir.

Rehberlik servislerinde zeki ve hareketli öğrencilerin çalışmalarında kullanılabilir.

Matematik sınıflarında kullanılabilir.

Engellilerin eğitiminde de kullanılabilir.

YÖNERGE

Bireysel ve 810 kişilik gruplarla yapılabilir.

Zeka oyunlarının çözümünde kolaydan zora olan sıralamaya riayet edilir.

Önceki oyuncak 4 kez çözümlendikten sonra bir sonrakine geçilir.

Oyuncakların çözülmesinde ve yapılmasında gruptaki sıralama kayıt altına alınır.

Oyunların çözümü de yapımı da zordur ve yarışma halinde yapılabilir.

ÖLÇME DEĞERLENDİRME

ÖLÇME DEĞERLENDİRME

Bu örnek çalışma 6 kişi üzerinde 3 oyuncak uygulanarak oluşturulmuştur. Ne kadar fazla oyun uygulanırsa o kadar sağlıklı sonuç alınır. Değerlendirme yukarıdaki tabloda ve aşağıdaki örnekte görüldüğü gibidir:

Oyuncakların çözülme zaman ortalaması ve ay olarak öğrenci yaşı çarpılır. Sonuç başarı sıralaması olarak karşımıza çıkar.

ÖLÇME DEĞERLENDİRME

Gerek puan ortalamasında gerekse yaş ortalamasında sonuçta yuvarlama yapılır. Yani buçuk üstüne bir puan üstü, altına ise bir alttaki tam sayı puan olarak verilir.

ORTEST

Dakika X Yaş = Sonuç = başarı sırası

ÖRNEK: AHMET =  61 X 180 = 10980 = 4.

En düşük puan en başarılıdır.

SONUÇ

Zeka oyunları pratik zeka gelişimini sağlarlar.

Ölçme ve değerlendirmede de çok sağlıklı sonuçlar verirler.

Çoklu zekâ kuramına uygundurlar.

Üreticiliği ve mucitliği tetiklerler.

DİĞER ÜRÜNLER İÇİN

PSİKOLOJİ MARKETİ

http://www.psikolojikim.com/

 

ahşap zeka küpleri
ahşap zeka geliştiren puzzle

metal zeka güçlendirme oyuncakları

lonpos zeka küreleri

hanoi kuleleri

Konuşalım

T: +90 216 428 7546
E: [email protected]