Ruh Sağlığı

Anoreksiya Deyip Geçmeyin! Sonuçları Ölümcül

Anoreksiya Deyip Geçmeyin! Sonuçları Ölümcül Doktorlar şimdiye kadar anoreksiyanın (yeme bozukluğu) karşılaştıkları en kötü vaka olduğunu söledi.

İskoçya’nın Glasgow kentinde yaşayan Emma O’Neil, anoreksiya (yeme bozukluğu) nedeniyle ölümün eşiğinden döndü ancak mücadele ederek sağlığına kavuştu. O’Neil’e 13 yaşında anoreksiya teşhisi konuldu.

18 yaşındayken 20 kilonun altına inen gençkız defalarca hastaneye yattı ancak tedaviler sonuç vermedi. Doktorların, “Şimdiye kadar gördüğümüz en kötü vaka” dediği O’Neil yürümekte zorlanıyor, kemikleri sayılıyordu. İskelete dönen O’Neil bir gün babasıyla alışverişe çıktığında karşıdan karşıya geçerlerken aşırı derecede ağır yürüdüğü için neredeyse eziliyordu.

O gün, “Ne olursa olsun tedavi olacağım, anoreksiyayı yeneceğim” diye kendine söz verdi. Hastanedeki doktorlarının büyük yardımıyla ağır ağır iyileşmeye başlayan O’Neil bugün 22 yaşında ve sağlığına kavuşmuş durumda.

Kendisi gibi olanlara yardım etmek için “The Only Way is Up” adlı vakfı kuran O’Neil, “Benim durumumda olan birçok arkadaşım öldü, kurtulduğum için çok şanslıyım ve başkalarına yardım etmek istiyorum” dedi.

http://www.aktuelpsikoloji.com/

Kim Psikoloji
Altunizade Mah. Kısıklı Cad. No: 108 Manolya Apt.
Çamlıca İSTANBUL
0216 428 7 546 (0216 HAT P KİM)
bilgi@kimpsikoloji.com
www.kimpsikoloji.com
Gelişmelerden haberdar olmak için lütfen mail grubumuza üye olunuz:

Yorum Yap

Konuşalım

T: +90 216 428 7546
E: bilgi@kimpsikoloji.com