Ruh Sağlığı

Öfkeyi bastırmak her zaman çözüm değil!

Öfkeyi bastırmak her zaman çözüm değil!Kızgınlığınızı içinizde tutup, onu düşünmemeye çalışıyor ve dikkatinizi daha olumlu bir şeylere yönlendiriyorsanız, öfkenizi bastırıyorsunuz demektir.

Kızgınlığınızı içinizde tutup, onu düşünmemeye çalışıyor ve dikkatinizi daha olumlu bir şeylere yönlendiriyorsanız, öfkenizi bastırıyorsunuz demektir. Kişinin burada amacı, kızgınlığını frenleyip bastırması ve daha yapıcı davranışlara dönüştürmektir. Bazen bu yöntem işe yarasa da kızgınlık duygularına sürekli olarak bu şekilde yaklaşmak, çok sağlıklı olmayabilir. Çünkü düşünceler eğer açık bir biçimde ifade edilemezse, bir süre sonra kişinin içinde kalan bu duygular kişinin kendine döner ve hipertansiyon, psikosomatik rahatsızlıklar (ülserler, alerjiler vb.) ya da depresyon gibi sorunlara yol açabilir.
ZAMAN

Kim Psikoloji
Altunizade Mah. Kısıklı Cad. No: 108 Manolya Apt.
Çamlıca İSTANBUL
0216 428 7 546 (0216 HAT P KİM)
bilgi@kimpsikoloji.com
www.kimpsikoloji.com
Gelişmelerden haberdar olmak için lütfen mail grubumuza üye olunuz:

Yorum Yap

Konuşalım

T: +90 216 428 7546
E: bilgi@kimpsikoloji.com